The Tractor and the Tortoise
Pumpkin season gets underway, but when Zach has a near-catastrophic tractor accident on the same day that Jeremy is promoted to tractor supervisor, tensions build between the twins. Meanwhile, a giant tortoise named Ferdinand escapes the new petting zoo.