He'll Be Whoever He's Meant to Be
On the eve of their baby shower,Tori and Zach find out whether their son has dwarfism. Jeremy and Audrey face a new hurdle after finding their dream home. Matt helps with the nursery, and Amy and Chris have a serious talk about their size difference.