Navigating Pregnant Life
It's a new era for the Roloffs. As the family learns the gender of Zach and Tori's baby, both Matt and Amy navigate romantic relationships post-divorce, while Jeremy and Audrey ponder where to put down roots. It's a time of big changes for everyone.