Missenden Abbey
Jack investigates Missenden Abbey in Buckinghamshire, UK, the scene of regular school trips in his childhood. The medieval monastery is said to be a hotbed of paranormal activity, haunted by, among others, evil monks who ran riot there centuries ago.