The Swan and Royal Standard
Expat ghost hunter Jack continues his paranormal tour of Buckinghamshire, UK, with a visit to the theater where Ozzy and Sharon took the family to see pantomimes and the ancient pub down the road. Both rife with ghost sightings and unexplained activity.