Peabody-Whitehead Mansion
Zak, Nick and Aaron attempt to uncover the truth behind an unsolved murder at the Peabody-Whitehead Mansion in Denver. UFC fighter Brendan Schaub joins the guys, and things heat up when a spirit calls out Brendan by name.