Ghost Adventures: Quarantine
In this special four-part miniseries, Zak Bagans, Aaron Goodwin, Jay Wasley and Billy Tolley quarantine themselves inside Zak Bagans’ Haunted Museum, which has been shut down due to the coronavirus pandemic.