Cheap Old Farmhouse Dreams!
From cozy cottages to stone farm houses, there's something for every Cheap Old House lover in Pennsylvania. While there, Elizabeth and Ethan visit an Arts and Crafts bungalow full of original tile and an 1880s home that just needs a little restoration.