Time Warp in Upstate New York
While in New York, Ethan and Elizabeth visit a 1850 Italianate with a jaw-dropping midcentury interior and a 1900 Victorian with its original details. Then, they tour a 1850 schoolhouse restored by a father-daughter team with a connection to the building.