For Love & Honey
Beekeeper Eva uncovers an ancient fresco. Visiting archeologist Austen thinks it is key to his research and Eva helps him on his quest across Malta.
Beekeeper Eva uncovers an ancient fresco while rescuing a hive. Austen, a visiting archeologist, thinks it is key to his research, so he persuades Eva to help him on his quest across Malta.