Junebug
Juniper, a book editor turning 40, is magically reconnected with an 8-year-old version of herself who questions her life choices.
Juniper, a book editor turning 40, is magically reconnected with an 8-year-old version of herself who questions her life choices, including the dream of writing her own stories.