Rise and Shine, Benedict Stone
When Benedict's niece arrives, his life is turned upside-down. But she may be the help that he needs to get him and his wife Emilia back together.
When Benedict Stone's niece Gemma arrives, his life is turned upside-down. But she may be the help that he needs to get him and his wife Emilia back together after separating.