Selena + Ayesha Curry
Bestsellerauteur van kookboeken Ayesha Curry leert superfan Selena hoe je het ultieme feestbuffet voor een sportevenement kunt klaarmaken met honing-kipsandwiches, sweet chili kikkererwten en met spek omwikkelde dadels.