Selena + Jamie Oliver
De legendarische chef-kok Jamie Oliver belt tijdens haar favoriete tijd van het jaar met Selena om haar te helpen een legendarische Kerstlunch voor te bereiden met 'dukkah' geroosterde kip, 'Eton mess' en nog veel meer.