Seeking Danielle Davis
De Merrifields vliegen naar Mexico om Nathalia te ontmoeten. Shane Sherwood heeft een hekel aan Ashley's vriendin. En de Davisen zijn ontroostbaar wanneer Danielle hen verlaat.