Seeking Can Be a Shock
Danielle Davis is nog niet klaar voor een vierde vrouw. De Sherwoods zoeken een ongewone tweede vrouw. De Merrifields nemen afscheid van Roberta en zoeken een nieuwe tweede vrouw.