A New Best Friend
Tia en haar team haasten zich om een ​​verlaten pitbull te redden die gestrand is in een leeg huis. Bij Villalobos, wordt Jethro ernstig ziek terwijl een moeder en dochter arriveren op zoek naar een nieuwe beste vriend.