New Frontiers
Nu de kennels vol zijn, brengen Tia en Mariah een geredde puppy met ernstige brandwonden en een huidinfectie naar de dichtstbijzijnde dierenarts. Een melding van een grote hond die door het verkeer rent, stuurt Tia en Sui erop af.