Skin
De huid is ons grootste orgaan en de gemiddelde consument smeert er soms wel 17 producten per dag op. Maar vaak gaan die producten al snel dieper ons lichaam in en dat is niet wat ze bedoelen met ‘innerlijke schoonheid’.