Persona
Deze documentaire verkent de oorsprong van Amerika's obsessie met persoonlijkheidstests en kijkt naar de manieren waarop die onze wereld vormen.
Deze documentaire verkent de oorsprong van Amerika's obsessie met persoonlijkheidstests en kijkt naar de manieren waarop ideeën over persoonlijkheid onze wereld hebben gevormd – en overal invloed op hebben, van daten tot solliciteren.