De aantrekkingskracht van Lemmingen
Een meteoriet valt dicht bij de hut. De slee van de Lemmingen wordt aangetrokken door de steen en ze gebruiken ook de satellietschotel van de tv. Maar Grizzy wil zijn schotel terug.