Moederkloek
Grizzy en de Lemmingen vechten om Yummy en komen een huilende ijsbeerwelp tegen. Nadat ze hem gevoed en verschoond hebben, valt de welp eindelijk in slaap. Hoe kunnen ze hun gevecht hervatten zonder hem te wekken?