Pablo's Inner Circle
Twee voormalige Medellin-kartelleden geven nieuwe informatie. Het stuurt Chris en Jerry om cocaïnelabs en geheime schuilplaatsen op het afgelegen Colombiaanse platteland te onderzoeken.