Implosion: The Titanic Sub Disaster
In 2023 implodeerde de duikboot van OceanGate, waarbij alle opvarenden omkwamen. Ontdek het ware verhaal van wat er gebeurde, met exclusieve toegang tot het onderzoek van de Amerikaanse kustwacht.