Home Alone
Nadat ze wilde beren in de buurt van hun huis hebben ontdekt, versterken de Browns hun verdediging. Billy wordt ernstig ziek en moet medische hulp zoeken. De kinderen moeten voor zichzelf zorgen en een groot vlot bouwen om hout te verplaatsen.