Pile It On
De Browns beginnen hun huis te bouwen op hun afgelegen land in Alaska. Ze moeten de funderingspalen naar hun land drijven en krijgen een tegenslag als er een grote storm toeslaat. Oudste broer Matt creëert een nieuw thuis voor zichzelf.