Daglicht
De ambitieuze advocate Iris moet schipperen tussen haar rol als alleenstaande moeder en die van strafpleiter in soms schemerige zaken.
De ambitieuze advocate Iris moet schipperen tussen haar rol als alleenstaande moeder en die van strafpleiter in soms schemerige zaken. Als ze in het huis van haar moeder Ageeth logeert, stuit ze op een duister familiegeheim.