Too Close
Een patiënt van forensisch psychiater Dr Emma Robertson wordt van een gruwelijk misdrijf beschuldigd, maar kan zich niets herinneren.
Too Close gaat over de meeslepende en gevaarlijke relatie tussen forensisch psychiater Dr Emma Robertson en haar patiënt Connie Mortensen, een vrouw die van een gruwelijk misdrijf wordt beschuldigd, maar zich niets kan herinneren.