Babes
New Yorkers en jeugdvriendinnen Eden en Dawn zijn onafscheidelijk, maar zitten in compleet verschillende levensfases.
New Yorkers en jeugdvriendinnen Eden en Dawn zijn onafscheidelijk, maar zitten in compleet verschillende levensfases: Dawn is net bevallen van haar tweede kindje, terwijl Eden een zorgeloos vrijgezellenbestaan leidt.