Soof 2
Ondanks relatietherapie gaan Soof en Kasper uit elkaar. Soof ontmoet dan de knappe chef-kok Bauke die Soof ziet zoals ze is.
Ondanks relatietherapie gaan Soof en Kasper uit elkaar. Soof ontmoet dan de knappe chef-kok Bauke die Soof ziet zoals ze is. Als de sexy, grappige en mooie Soof maar of hij uiteindelijk de oplossing haar huwelijksproblemen is?