Anyone But You
Glen Powell en Sydney Sweeney spelen twee alleenstaanden die aanvankelijk tot elkaar aangetrokken zijn, maar al snel een hekel aan elkaar krijgen.
Glen Powell en Sydney Sweeney spelen twee alleenstaanden die aanvankelijk tot elkaar aangetrokken zijn, maar al snel een hekel aan elkaar krijgen... totdat ze moeten doen alsof ze een stel zijn.