The Favourite
De relatie tussen Queen Anne en haar goede vriendin wordt bedreigd door een nieuwe bediende.
In het Engeland van het begin van de 18e eeuw wordt de vriendschap tussen de falende koningin Anne en haar goede vriendin Lady Sarah Churchill, die in haar plaats de staatszaken regelt, aangewakkerd door de komst van de ambitieuze bediende Abigail Masham.