Too Close
TOO CLOSE focuses on the compelling and dangerous relationship between a forensic psychiatrist and the patient she is assigned to work with.
TOO CLOSE focuses on the compelling and dangerous relationship between forensic psychiatrist Dr Emma Robertson who is assigned to work with Connie Mortensen, a woman accused of a heinous crime but who claims she can't remember a thing.