The Judgement
In his investigation into the Deventer murder case, television journalist Bas Haan is drawn into the camp of those who accuse 'the handyman'.
TV reporter Bas Haan is creating his own monster when his investigation into the Deventer Murder Case sucks him ever deeper into the camp of those who accuse ‘the handyman’ of murder.