Daylight
Ambitious lawyer Iris has to balance her role as a single mother and being a criminal lawyer in sometimes shady cases.
Ambitious lawyer Iris has to balance her role as a single mother and being a criminal lawyer in sometimes shady cases. When she stays at her mother Ageeth's house, she stumbles upon a dark family secret.