Hellzapoppin
Spawn takes the fight to Wynn, telling him he's coming for him at midnight. Seeing his schemes crumble, Wynn tries to have his agents kill Lisa Wu as she draws closer to the truth -- but Spawn ends up killing Wynn's men instead.