The Last of Us
Joel and Ellie’s collective past catches up to them, drawing them into conflict with each other and a dangerous and unpredictable world.
In 2003, a parasitic fungal infection ravaged the planet, turning humans into violent creatures known as the Infected. Twenty years later, hardened survivor Joel (Pedro Pascal) is hired to smuggle 14-year-old Ellie (Bella Ramsey) to the rebel Fireflies.
Season 2 of The Last of Us picks up five years after the events of Season 1. Joel and Ellie’s collective past catches up to them, drawing them into conflict with each other and a world even more dangerous and unpredictable than the one they left behind.
In 2003, a parasitic fungal infection turned humans into violent creatures known as the Infected. Twenty years later, survivor Joel (Pedro Pascal) is hired to smuggle Ellie (Bella Ramsey) to the rebel Fireflies. What should be a quick job becomes a harrowing journey in this series that brings the video game to life.