Dear Mama
Liz's work to find out more about a found skin sample hits a roadblock. Michael continues to gain Bonnie’s trust, but Clyde may not be as easily persuaded. Isobel finally finds the courage to be honest with Anatsa and Maria suffers a devastating loss.