Steal My Sunshine
With the threat of Jones behind them, in a peaceful Roswell we find Liz is busy teaching while Max lends an assist to his ex-partner on a string of recent bank robberies. Our couples are happy and thriving, but a sudden storm leaves everyone on edge.