Arrested Development in South Main
Carmeon helps two brothers turn their dorm-like bedrooms and basic rooftop deck into sophisticated spaces that reflect their personalities. With a limited budget for three rooms, she gets creative with big-box store furniture, plywood and lots of bamboo.