Eclectic Rental Retreat
A creative couple desperately needs help turning their hot dog brown kitchen and bland deck into funky, eclectic spaces they can be proud of. With a tiny budget, Carmeon Hamilton takes on a kitchen island made of leftover parts and painted wood floors.