San Jose, California
Casey Webb's epicurean expedition takes him to San Jose, CA, for a Middle Eastern meal at a one-of-a-kind drive-in, an over-the-top take on a city staple and a really big bowl of ramen in Masa Ramen's Masumo Challenge.