Chapter Five: Against the Sky
As Paul's alcoholism continues to wreak havoc on their marriage, Joanne gives her husband an ultimatum: get sober or get out. Later, a personal tragedy causes Paul to dive headfirst into a dangerous hobby, racecar driving.