Persona: The Dark Truth Behind Personality Tests
Exploring America's obsession with personality testing, this documentary looks at the ways that ideas about personality have formed the world.
Exploring the unexpected origins of America's obsession with personality testing, this documentary looks at the profound ways that ideas about personality have formed the world around us, impacting everything from dating to landing a job.