Got to Get Revenge
Scott Eizember has a temper and a history of abuse. So when his girlfriend dumps him, Scott wants revenge. So he goes on a violent spree but is injured during his pursuit. Does he risk capture or continue on his rampage to find his ex and exact vengeance?