Got To Work On A Crab Boat
Kenneth "Speedy" Raulerson is wanted in Florida for armed robbery. He flees to Alaska to work the crab boats, and after six months, returns to the backwoods of Florida. He knows he will eventually be caught, but is ready to go down fighting.