Tanzania: Shot Down From the Sky
Helicopter pilot Roger Gower left the UK to fly tourists across the Serengeti--and to help spot illegal poachers. On 29th January 2016, Roger never returned from one of his routine missions. His brother speaks about the desperate search to find Roger.