Egypt: Terror in Paradise
In July 2005, new couple Jeremy Lakin and Annalie Vickers were vacationing in coastal Sharm EL Sheikh, Egypt, when a series of bombs were detonated across the city. Both Jeremy and Annalie's parents speak about the desperate search for their children.