Things Fall Apart
Vanja visits Božo for the first time, Rayne and Chidi spend time apart, Tigerlily heads to Turkey to reunite with Adnan, Faith opens up about her childhood to Loren, Niles tries to diffuse a tense situation with Matilda, and Brian meets Ingrid's mom.