The Call of the Wild
Vanja is single and ready to mingle! Brian makes big accusations against Ingrid. Sunny and Rory try to make peace. Magda accuses Joe of going back on his word. Niles calls his parents to tell them about the wedding. Loren is in hot water with Faith.